Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
És resident d'un geriàtric de Guadalajara
Totes les comunitats autònomes excepte les Balears i les Canàries començat a vacunar diumenge matí. Les primeres de tot Espanya a rebre la injecció han estat una resident i una auxiliar d’infermeria d’un geriàtric de Castella-la Manxa.
Però les persones que han rebut avui la primera dosi, no rebran la segona fins d’aquí a 21 dies, i en tardaran set més a estar immunitzades. Per això, s’hauran de continuar mantenint mesures estrictes contra els contagis: el procés de vacunació serà llarg. “És l’inici del fi, però no hem d’abaixar la guàrdia”, ha dit el ministre de Sanitat, Salvador Illa.
Les previsions del Ministeri de Sanitat són d’entre 15 i 20 milions de persones immunitzades a tot Espanya abans de l’estiu. Tot depèn del ritme amb què es vagin aprovant nous vaccins. Per exemple, dia sis de gener l’Agència Europea del Medicament prendrà una decisió sobre el de Moderna.
Aquest cap de setmana s’han distribuït 9.750 dosis simbòliques de la vacuna arreu d’Espanya. Però a partir de demà, seran unes 350.000 cada setmana, que permetran, en 12 setmanes, immunitzar els més de 2 milions de persones que estan en grups prioritaris.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic