Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
La presidenta del govern balear ha explicat al president del govern central les "dures mesures de contenció" que s'han pres a les Illes
107
La presidenta del Govern, Francina Armengol, ha sol·licitat aquest divendres al president del Govern, Pedro Sánchez, que “restringeixi temporalment les connexions amb les Illes”.
Segons ha donat a conèixer la presidenta en un missatge publicat al seu perfil oficial de Twitter, després d’una xerrada amb el president de l’Executiu Estatal, li ha sol·licitat que “per protegir la gent de Balears, restringeixi temporalment les connexions amb les Illes”.
Sobre aquest tema, ha comentat que, en el transcurs de la conversa mantinguda, tots dos han analitzat la “gravetat” de la situació i li ha ofert “tot” el suport.
Així mateix, ha compartit que li ha explicat al president del Govern les “dures” mesures de contenció que s’han pres en les últimes hores a Balears.
Un pilot i una hostessa de vol italians, dos dels cinc nous casos positius a Balears
El Govern obliga a bars i restaurants a limitar els seus aforaments a un màxim de 300 persones
Tota la informació sobre el coronavirus
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores