Miquel Roldán, mestre condemnat per assetjament, s’incorpora al CEIP Son Pizà de Palma
L'APIMA diu que la situació genera preocupació entre les famílies i FAPA critica que s'ha retirat l'ordre per fer una inspecció mèdica al mestre
La presidenta del Govern, Francina Armengol, ha demana a l’executiu espnyol la restricció quasi absoluta dels vols nacionals i internacionals, i del transport marítim cap a les Balears. A la vegada, fa una crida als turistes que encara queden a les Illes perquè retornin a casa seva, ja que, assegura, “no te cap sentit que aquesta sigui l’experiència turística que visquin la nostra comunitat.”
Canàries, ja ha iniciat la repatriació dels turistes als seus països d’origen per tancar de manera progressiva els hotels. També proposarà al Consell de Ministres que només autoritzi 20 vols diaris amb la Península, 10 des de Gran Canaria i 10 des de Tenerife. A més, el passatge es limitarà al 50 per cent.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'APIMA diu que la situació genera preocupació entre les famílies i FAPA critica que s'ha retirat l'ordre per fer una inspecció mèdica al mestre
La víctima ho va explicar a personal del seu centre escolar i les hauria patit des de fa vuit anys
La forta explosió a Can Cantó a Eivissa va ocórrer dimarts horabaixa