Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
La presidenta del Congrés es mostra disposada a encapçalar la llista autonòmica dels socialistes
El 2026 serà un any de respostes en el si del partit socialista de les Illes. La principal pregunta que sobrevola el partit, si Francina Armengol tornarà a ser candidata autonòmica, es revelarà mitjançant primàries. L’expresidenta del Govern s’hi mostra disposada.
Assegura Armengol que estan preparats per a la cita electoral, tant si s’esgota la legislatura com si hi ha avançament. I pronostica un canvi de tendència de cara al 2027. Segons l’expresidenta, Marga Prohens s’ha “entregat” a Vox, cosa que ha fet que molta de gent “reclami un canvi polític a les Balears” amb un govern progressista al capdavant.
A la copa de Nadal amb els mitjans també s’hi ha parlat de política estatal. La presidenta del Congrés s’ha mostrat convençuda que Pedro Sánchez no convocarà eleccions anticipades. I ha recordat que en els darrers dos anys, el Congrés ha aprovat més de 50 lleis.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents