Detengut un professor interí d’un institut d’Artà per presumptes tocaments a una alumna
Els fets haurien tengut lloc al despatx del docent i la Conselleria l’ha suspès de funcions fins a final de curs
La líder socialista entén la decisió del professional psiquiàtric, que deixa de formar part com a independent en la llista electoral del PSIB-PSOE, per protegir, a més, la vida d'un menor: "No vol ser usat com arma de la pitjor política"
La presidenta del Govern i secretària general del PSIB-PSOE, Francina Armengol, ha donat explicacions sobre la renúncia del metge Oriol Lafau per formar part com a independent en la llista electoral al Parlament del PSIB-PSOE.
La líder socialista ha explicat que respecta la seva decisió perquè “vol protegir la seva vida privada” arran la polèmica sorgida sobre la gestació subrogada: “Entenc que vulgui protegir la seva vida privada i encara més quan es tracta d’un menor. I a més perquè no vol ser usat com arma de la pitjor política“.
Armengol ha explicat també que comparteix les paraules de la seva companya de partit i consellera d’Igualtat, Mercedes Garrido, la qual rebutja aquesta pràctica de reproducció i ho va fer amb un tuit carregant contra el PP. La presidenta ha assegurat que la posició del PSIB respecte als ventres de lloguer “és molt clara” i “és la mateixa” que la seva pròpia. La candidata socialista s’ha limitat ha subratllar que aquesta postura “coincideix amb la normativa i legislació” actuals a Espanya.
Al marge d’aquesta polèmica, Armengol ha volgut enaltir la tasca de Lafau com a coordinador de l’estratègia de Salut Mental de la Comunitat Autònoma, un “treball magnífic” que “està donant molt bons resultats”. Per això la cap de llista dels socialistes al Parlament ha agraït la “generositat” de Lafau per contribuir a dissenyar el programa electoral del PSIB com a “gran expert en temes de salut mental”.
El sisè lloc en la candidatura l’ocuparà ara Quim Torres, que estava en el vuitè, pel fet que es tracta de llistes cremallera de manera paritària.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els fets haurien tengut lloc al despatx del docent i la Conselleria l’ha suspès de funcions fins a final de curs
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
Armengol assegura que l'informe de l'UCO corrobora el que ella sempre ha declarat en les comissions d'investigació i davant els tribunals