Un iot de 64 metres d’eslora encalla a una seca des Pujols, a Formentera
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament

La delegada del govern espanyol assegura que el decret del català ha generat problemes per cobrir algunes places de professionals
La delegada del govern espanyol a les Illes, Maria Salom, en una imatge d'arxiu.
31La presidenta del Govern, Francina Armengol, acusa la delegada del govern espanyol, Maria Salom, i el PP de fer demagògia, de mentir i de perjudicar la sanitat pública. Això després del recurs que ha presentat la delegació del govern espanyol a les Illes en contra del decret que regula el coneixement del català a la sanitat. Maria Salom el justifica pel fet que genera problemes, ha dit, per cobrir algunes places de professionals. Diu que el dret a la sanitat ha d’estar per damunt i per això ha decidit impugnar el decret.
Salom acusa Armengol de sobredimensionar el nacionalisme català
La cap de l’Executiu ha explicat que no passen pena del recurs perquè el decret, ha dit, està ”armat jurídicament”, ja que permet opositar sense haver d’acreditar el nivell de català. Si els professionals volen optar a la carrera professional o a processos de mobilitat, tindran dos anys després d’aconseguir la plaça per acreditar el nivell: el B1, a metges i infermers, i l’A2, a la resta de personal sanitari. Ara per ara, 7.400 persones s’han inscrit ja per a les 5.000 places que oferta Salut.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions
Els protocols festius inclouen un règim sancionador que defineix les infraccions