CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
El sistema elèctric va quedar afectat per les pluges i ha funcionat amb un generador extern dia i nit durant vint dies
Les pluges intenses del passat 30 de setembre van aturar el bombament més important d’aigües fecals de la ciutat d’Eivissa, perquè el transformador que donava corrent al sistema va quedar afectat per l’aigua. Durant unes hores, aquestes aigües residuals arribaren, per tant, a la mar. Per això es va posar en marxa un generador, que encara continua funcionant dia i nit. Ara, però, s’ha pogut arreglar el transformador. “Els transformadors ja s’han posat en funcionament i durant aquests dies anirem posant en marxa aquestes instal·lacions, tot i que mantindrem aquí els sistemes d’alimentació d’emergències per seguretat”, ha explicat Joan Calafat, director general de Recursos Hídrics.
Una altra de les preocupacions a Vila és el tanc de tempestes, molt important per evitar inundacions. El problema és que també va quedar aturat per la mateixa avaria en el transformador. Els quadres elèctrics del tanc, però, encara estan afectats, i calculen que no podrà funcionar amb normalitat fins d’aquí a tres o quatre setmanes.
A Abaqua asseguren que treballen en un projecte perquè els elements elèctrics, soterrats en l’actualitat, s’instal·lin a l’exterior i s’eviti així que els afectin les pluges. Unes feines, però, que s’hauran de desenvolupar més a llarg termini.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments
El cos surava en avançat estat de descomposició