Tanquen el passeig de Sagrera de Palma i el parc de Bellver per la previsió de mal temps
L'Ajuntament de Palma es prepara davant l'alerta taronja decretada per aquesta matinada de diumenge a dilluns

L'home s'encarregava de reclutar sicaris i coordinar les seves missions per a la banda criminal albanesa
La Policia Nacional ha detingut a Eivissa un perillós criminal cercat per les autoritats d’Albània. L’home havia vingut a Espanya per participar en l’assassinat d’un ciutadà albanès. També hi havia contra ell una ordre de detenció internacional per possessió i producció tant d’armes com d’explosius i per la seva presumpta pertinença a una organització criminal.
Una organització que, entre d’altres activitats, es dedica a cometre assassinats per encàrrec. Segons ha informat el cos policial, el detingut també reclutava nous integrants per a la banda i coordinava els objectius i les missions dels sicaris.
L'Ajuntament de Palma es prepara davant l'alerta taronja decretada per aquesta matinada de diumenge a dilluns
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols
El clam d'un grup d'alumnes d'un institut de Son Gotleu, a Palma, als seus professors
Amb un cost de 288.672 euros, se'n modernitzarà el sanejament des de la Consolació fins a l'altura de Sant Antoni Maria Claret