Cau una avioneta a la mar al Port de Sóller
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau

La Fiscalia demana 25 anys de presó per l'acusat que havia estat investigat per la mort d'una parella anterior
El presumpte assassí va passar a disposició judicial el passat novembre de 2019 i va ser ha enviat a presó sense fiança.
47L’Audiència Provincial de Palma jutja avui dilluns l’home de 43 anys acusat de matar la seva parella, de 36 i nacionalitat veneçolana, a Ciutadella el juny de 2018 amb una mescla de droga MDMA (èxtasi) i sangria, segons l’acusació.
Assenyala el fiscal que després de donar-li la beguda i aprofitant l’efecte mortal que va provocar sobre la víctima, va arrossegar-la fins al jacuzzi d’una nau industrial del polígon industrial ciutadellenc amb l’objectiu d’intentar fingir-ne la mort accidental (l’acusat va declarar que havia trobat el cos dins el jacuzzi, però la investigació de la Policia Nacional va determinar que no va ser un accident..
La Fiscalia demana per l’acusat, detingut el novembre del 2019, una condemna de 25 anys de presó per un delicte d’assassinat i reclama una indemnització de 150.000 euros pels pares de la víctima.
El processat, procedent de Veneçuela però amb nacionalitat espanyola, no tenia antecedents a Espanya, però sí a Veneçuela. De fet, se’n va demanar l’extradició com a presumpte autor de la mort de la seva parella anterior, però la petició havia estat denegada. Hi havia denúncies prèvies de la seva nova parella per violència de gènere a Barcelona.
El telèfon d’atenció a les víctimes de violència de gènere és el 016, no deixa rastre en la factura del telèfon però queda marcat al registre de telefonades del telèfon mòbil.
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar