Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
El professor està condemnat a cadena perpètua per defensar els drets del poble uigur
Ilham Tothi és un professor condemnat a cadena perpètua a la Xina per haver denunciat els abusos comesos contra el poble uigur, una minoria que pateix la mateixa repressió que el poble tibetà. Tothi va ser acusat de separatista i el règim xinès va considerar que incitava a l’odi ètnic.
Dimecres horabaixa, al teatre Catalina Valls de Palma, s’emetrà un documental que narra la seva lluita. La seva filla ha escrit una carta agraint que la seva història arribi a Mallorca, just el dia en què l’activista farà 48 anys
A la projecció i al debat posterior hi assistirà el diplomàtic mallorquí Juan Manuel López, el qual ha destacat la importància de defensar els drets humans arreu del món. També ha denunciat l’existència de presos polítics i d’opinió. En aquest sentit, López no ha volgut parlar de forma explícita de la gestió del conflicte entre l’Estat i Catalunya però sí ha estat crític amb el paper que està tenint la Unió Europea.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa
Una quinzena de persones compartiran sopar i companyia amb aquesta iniciativa solidària