Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Enguany han estat interceptades 164 barques i 2.393 persones quan intentaven entrar de manera irregular a les Balears
Imatge d'arxiu.
45
2021: l’any en què es consolidà la ruta migratòria Algèria-Balears
A les 09.30 hores del dia d’avui, 31 de desembre, ha estat interceptada una altra pastera amb 11 migrants a bord, a cala Brafi, a Felanitx, Mallorca. L’albirament l’ha fet un particular i en el rescat hi ha intervingut la patrulla de seguretat ciutadana de Manacor. Aparentment tots estan en bon estat de salut. Sigui com sigui, continua obert el dispositiu de recerca.
De fet, pel que fa a l’arribada de pasteres, la del 2021 és una xifra de rècord, fins a 164 barques i 2.393 persones han estat interceptades quan intentaven entrar de manera irregular a les Balears. Comparat amb el 2020, també un any de rècords amb l’arribada de 112 barques amb 1.464 persones a bord, l’increment aquest 2021 és més d’un 40% d’embarcacions i de més d’un 60% de persones interceptades.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç