Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Els ocupants han arribat a la zona de Cala Esmeralda, a Santanyí, i han estat tralladats a la seu de la Policia Nacional a Palma
La Guàrdia Civil de Santanyí (Mallorca) ha interceptat aquest diumenge cinc migrants ocupants d’una embarcació tipus pastera que ha estat localitzada aquest matí a Cala Esmeralda, a Santanyí. Segons han informat des de la Delegació del Govern aquest diumenge, els migrants localitzats han estat traslladats a Palma.
La Guàrdia Civil ha explicat que, en principi, la barca ha quedat a la deriva. Per aquest motiu, s’ha activat un dispositiu de recerca per terra, mar i aire a la zona per si es localitzen més migrants o altres embarcacions.
Els cinc migrants detinguts romanen a la Prefectura policial de Palma i hi quedaran les properes 72 hores. Els sanitaris ja els han realitzat les proves PCR. Es preveu que posteriorment siguin traslladats a la península i després siguin deportats a Algèria.
Feia 11 dies que no arribava cap pastera a Balears, la darrera va ser el passat 3 de novembre. En total enguany han arribat 104 embarcacions amb un total de 1.349 migrants.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
Una explosió causa dos ferits as Coll d’en Rabassa i un altre, alguns danys materials a Platja de Palma