Els ocupants, d'origen magrebí, es troben en bon estat de salut
Imatge d'arxiu.
123El Servei Marítim de la Guàrdia Civil i Salvament Marítim han rescatat, aquest dissabte, a 17 immigrants, que han estat localitzats a bord d’una embarcació irregular a l’oest de l’illa de Cabrera, al sud de Mallorca. El rescat ha tingut lloc devers les 9.21 hores i els 17 ocupants, tots d’origen magrebí, es troben en aparent bon estat de salut, segons Delegació del Govern central.
Aquesta embarcació és la primera que arriba aquest dissabte, després que aquest divedres 113 migrants arribassin a les costes de les Balears per aquest mitjà, a Formentera i Cabrera.
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
La Guàrdia Civil espera els resultats de l'autòpsia, que determinarà si la víctima ha mort de manera natural o si es tracta d'un assassinat
El menorquí, de només 14 anys, és una de les darreres apostes de la Federació Balear de Boxa