Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
El Consell de Menorca negocia a contrarrelotge l'arribada de més vols d'Alemanya al juny
A Cala Galdana s’ha obert aquest cap de setmana el primer hotel a peu de platja de Menorca. Entre divendres i dissabte han arribat els primers clients procedents de Mallorca i també de menorquins. Són molt pocs, però des de l’establiment diuen que suficients per posar en marxa per fi aquesta temporada turística.
Tot i ser a la fase 3 i amb llibertat de moviments entre illes, les comunicacions encara són molt limitades, només hi ha dos vols i dos vaixells diaris amb Mallorca.
A la urbanització de Cala Galdana encara hi ha molt poc moviment, només un bar obert i la gent a la platja es majoritàriament local.
Surten de Palma els dos primers vaixells cap a Eivissa amb passatgers que viatgen sense justificació
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors