Una parròquia de Palma acull famílies que han quedat sense sostre
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
El Consell de Menorca negocia a contrarrelotge l'arribada de més vols d'Alemanya al juny
A Cala Galdana s’ha obert aquest cap de setmana el primer hotel a peu de platja de Menorca. Entre divendres i dissabte han arribat els primers clients procedents de Mallorca i també de menorquins. Són molt pocs, però des de l’establiment diuen que suficients per posar en marxa per fi aquesta temporada turística.
Tot i ser a la fase 3 i amb llibertat de moviments entre illes, les comunicacions encara són molt limitades, només hi ha dos vols i dos vaixells diaris amb Mallorca.
A la urbanització de Cala Galdana encara hi ha molt poc moviment, només un bar obert i la gent a la platja es majoritàriament local.
Surten de Palma els dos primers vaixells cap a Eivissa amb passatgers que viatgen sense justificació
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents
Una quinzena de persones compartiran sopar i companyia amb aquesta iniciativa solidària