Primer de Maig marcat pel “No a la guerra” i el problema d’accés a l’habitatge
Unes 1.500 persones han sortit a Palma en les manifestacions convocades per a aquest matí pels principals sindicats
El Consell de Menorca negocia a contrarrelotge l'arribada de més vols d'Alemanya al juny
A Cala Galdana s’ha obert aquest cap de setmana el primer hotel a peu de platja de Menorca. Entre divendres i dissabte han arribat els primers clients procedents de Mallorca i també de menorquins. Són molt pocs, però des de l’establiment diuen que suficients per posar en marxa per fi aquesta temporada turística.
Tot i ser a la fase 3 i amb llibertat de moviments entre illes, les comunicacions encara són molt limitades, només hi ha dos vols i dos vaixells diaris amb Mallorca.
A la urbanització de Cala Galdana encara hi ha molt poc moviment, només un bar obert i la gent a la platja es majoritàriament local.
Surten de Palma els dos primers vaixells cap a Eivissa amb passatgers que viatgen sense justificació
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Unes 1.500 persones han sortit a Palma en les manifestacions convocades per a aquest matí pels principals sindicats
Demanen que no reculi l'ús del català i que sigui present en tots els àmbits socials
Hi ha compradors que arriben a pagar 100.000 euros per parcel·les de 7.000 m²