Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Han arribat, presumiblement, en dues embarcacions diferents
172
La Guàrdia Civil de Formentera ha interceptat aquest dissabte migdia a un grup de 13 persones d’origen magrebí a la carretera del Cap de Barbaria. Tots estan en aparent bon estat de salut, segons informa Delegació de Govern. Haurien arribat en barca a l’illa, tot i que no ha estat localitzada, de moment.
Un segon avís ha tingut lloc un parell d’hores després, amb una pastera amb 23 migrants de la mateixa nacionalitat.
Aquest any han arribat a les illes 3.228 migrants de manera irregular; més de la meitat ho ha fet a aigües de Formentera.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata