Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

És una de les propostes curioses d'oci que proliferen a l'illa a l'estiu
Els comensals, 22 com a màxim, s’asseuen a una plataforma que una grua alçarà fins als 50 metres d’altura, d’on podran gaudir de les vistes a la badia de Portmany. Aquesta experiència, que ja té el seu recorregut a ciutats com Barcelona, Londres o París, s’estrena avui a Eivissa. Hi ha fins a sis torns, que l’empresa anomena vols, d’una hora de durada, com a màxim. Els vols costen entre 139 i 229 euros, depenent del servei. L’empresa espera poder activar aviat el vol de l’aperitiu, que és el primer de la tarda, i també el de còctel amb discjòquei, que és el d’última hora de la nit.
No és l’única proposta que competeix per cridar l’atenció del públic. També ha començat a funcionar a l’illa una empresa que lloga embarcacions amb estètica de cotxe esportiu d’alta gamma. Llogar-les per un dia costa 1.200 euros.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat