El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Prohens viatja avui a Tenerife per reunir-se amb el president canari, Fernando Clavijo, per tractar sobre la migració
Imatge d'arxiu.
207Dues noves embarcacions amb 32 migrants a bord han arribat a les darreres hores de manera irregular a les Balears. La primera va ser interceptada aquest dilluns al migdia, amb 19 persones, al sud de la costa de Mallorca. A la segona, interceptada prop de la passada mitjanit, hi anaven 13 ocupants que van desembarcar a Cala Galiota, a la Colònia de Sant Jordi.
Això ha passat poques hores abans que la presidenta del Govern, Marga Prohens, es reuneixi avui capvespre amb el president de les Canàries, Fernando Clavijo, a Tenerife, per parlar sobre la migració.
View this post on Instagram
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle