Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Enguany, han arribat a les Illes 58 embarcacions d'aquest tipus amb 706 migrants.
Un dels migrants en el moment en què ha estat detingut per la Guàrdia Civil a Santanyí
50La Guàrdia Civil ha interceptat aquest matí, sobre a les 7:30 hores, 8 ocupants d’una pastera que ha estat avistada a Cala Figuera, Santanyí. Arrel d’això, s’ha activat un dispositiu de recerca a la zona i s’han localitzat 4 tripulants més, 12 en total, segons ha informat la Delegació de Govern a Balears.
Han estat traslladats a la Comissaria de la Policia Nacional de Manacor, on la Creu Roja els ha fet una primera assistència. Tots estan bé de salut. 4 d’ells han dit que són menors, un fet que s’ha de comprovar amb proves radiològiques. També se’ls ha de fer la PCR.
La darrera embarcació del mateix tipus va arribar dijous passat amb cinc migrants a la zona de S’Estanyol, concretament entre Llucmajor i Campos. La setmana anterior havien arribat a les costes de Mallorca i a les Pitiüses 252 migrants en dotze embarcacions, tots provinents d’Algèria.
En el que va d’any, han arribat a les costes de les Balears un total de 58 embarcacions d’aquest tipus, amb 706 migrants.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Segons ha pogut saber IB3 Notícies, la víctima és de nacionalitat estrangera i vivia en aquesta finca situada a prop de l'hipòdrom