Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'encariment dels materials de construcció ha obligat a dividir el projecte en dues fases
Aquesta setmana han començat les obres de millora de la xarxa de serveis i embelliment de diversos carrers del centre d’Artà. Inicialment, l’actuació havia d’afectar una dotzena de vies, però l’encariment de la licitació de les obres, per la inflació, ha obligat el consistori artanenc a dividir el projecte en dues fases.
El projecte d’obra que s’executa té per objectiu principal renovar les canalitzacions d’aigua potable, les residuals i les pluvials, que són molt antigues. A la vegada, s’aprofitarà per embellir aquests espais. En aquesta primera fase, s’actuarà en els carrers de Rafel Blanes, al de l’Angle, al del Sol, al de l’Ombra, al del centre i a les places des Marxando i de l’Aigua.
El projecte inicial que havia elaborat l’Ajuntament abastava bona part dels carrers que envolten l’Ajuntament, però l’encariment dels materials de construcció ha disparat el cost inicial del projecte d’un milió i mig a prop de 2 milions d’euros. L’Ajuntament espera poder encarar les obres de la segona fase la tardor de l’any que ve.
La remodelació dels carrers del centre d’Artà, que ha obligat a modificar la circulació de vehicles, va lligada a un projecte educatiu per donar conèixer als escolars del poble el seu patrimoni arquitectònic i a un altre de recuperació de les fonts que hi ha repartides per tot el nucli urbà.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície