Passaven 7 minuts de les 09.00 hores quan els dimonis artanencs han sortit de cal capellà
Artà ha estat el poble santantonier més matiner, i en aquestes hores ja ballen amb els dimonis. Passaven 7 minuts de les 09.00 hores quan els dimonis artanencs han sortit de cal capellà, i els centenars d’artanencs, i segurament visitants, han esclatat i han començat a pegar bots i cabrioles. Abans, però, ha estat el moment en què els membres de l’Obreria de Sant Antoni han berenat de xocolata amb ensaïmades a cal capellà, mentre els dimonis anaven vestint-se al pis de dalt.
Segueix la festa santantoniera dels principals pobles de Mallorca, on es viu amb més força, amb la programació especial d’IB3 Televisió i IB3 Ràdio. Vos convidam a viure i compartir la festa de Sant Antoni arreu dels pobles de totes les Illes Balears amb l’etiqueta #SantAntoniIB3 a les xarxes socials.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals