Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
Artiem Hotels ja negocia per allotjar els turistes alemanys del pla pilot
L’Hotel Carlos III des Castell i l’Hotel Audax de Cala Galdana, propietat de la cadena menorquina Artiem Hotels, preparen aquests dies els detalls de la seva obertura al públic, aquest proper divendres. Des d’Artiem admeten que existeixen converses perquè els hotels de la cadena puguin allotjar turistes alemanys. També deixen clar que no és gens fàcil moure en tan sols una setmana tot el contingent de visitants que s’espera que el pla pilot dugui a l’illa.
Per a la patronal hotelera, l’arribada dels primers turistes donarà tranquil·litat als mercats emissors i també als mateixos hotelers. Ashome valora la importància que pot tenir, en l’actual situació, l’efecte promocional de la mesura.
Tot i que el primer contingent de turistes del pla pilot s’espera amb il·lusió des del sector, es calcula que faran falta almanco deu dies per poder fer efectiva l’acollida dels primers visitants.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears