Mor el resident de Formentera que estava en estat crític a causa d’una baralla
La Guàrdia Civil continua amb la investigació i, de moment, no han informat de la detenció del suposat agressor
La promotora pot presentar un recurs potestatiu a la CMAIB i un contenciós administratiu al TSJIB
La promotora no ha presentat dins el termini pertinent la documentació requerida per la Comissió Balear de Medi Ambient, i després de 10 anys n’ha arxivat la tramitació d’impacte ambiental. De moment, no es desenvoluparà la urbanització prevista des dels anys 70 i on es contemplava la construcció de 200 habitatges situats devora la mar per unes 600 persones.
La zona, sensible des del punt de vista ambiental, al costat de l’ANEI de la muntanya de la Victòria, el consistori va protegir fa 13 anys, més de 51 mil metres quadrats de la urbanització, reubicant la seva edificabilitat a un altre punt. El batle ara lamenta que els propietaris n’han pagat la contribució durant una dècada com si fos urbà.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La Guàrdia Civil continua amb la investigació i, de moment, no han informat de la detenció del suposat agressor
El decret no aclareix què és un fons voltor i estableix que no es podrà comprar per davall del 70% del valor de l'immoble
El rebuig dels quatre partits deixa sense efecte les mesures del Govern i obri un nou escenari polític per a la legislatura