Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
Enric Mas, tot i provar-ho, perd 7 segons més amb Roglic després de fer segon darrere l'eslovè a l'onzena etapa
Els favorits com Primoz Roglic i Enric Mas han rodat tranquils bona part de la cursa i han reservat les forces per al tram final. Sabien que el Port de Locubín, a 7 quilòmetres de la meta, seria decisiu.
El danès Magnus Cort Nielsen l’ha coronat amb 27 de segons d’avantatge sobre el grup del Jumbo Visma i el Movistar, però les forces li han fallat a les rampes finals de Valdepeñas de Jaén.
Han atacat Roglic i Mas, en un cara a cara per l’etapa i per la Vuelta. El mallorquí s’ha posat primer, però a manco de 100 metres, l’eslovè, en un gran estat de forma, l’ha passat i ha creuat primer la meta. Amb aquest resultat, el vigent campió continua tercer, ara amb 7 segons d’avantatge més sobre Mas.
Odd Christian Eiking continu com a mallot vermell per segona jornada consecutiva.
Roglic ha superat el mallorquí en tres segons, més els quatre de la diferència amb les bonificacions. Mas, que continua quart, és ara a 35 segons de l’eslovè, tercer, i 2 minuts 31 segons del líder Eiking.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Una fira amb més dies, més activitats i el doble de pressupost