Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El va posar en marxa fa un any el Consell de Mallorca i està format per un equip multidisciplinari
Prop de la meitat de les dones que s’han adreçat al Centre Libertas tenien menys de 30 anys. I 4 de cada 10, entre 18 i 30 anys. Són dones víctimes de violència sexual, 300 en total, que al llarg del darrer any han demanat ajuda a aquest centre de crisi impulsat pel Consell de Mallorca. En 65% de les agressions varen ocórrer en el passat.
Més de la meitat d’aquestes agressions les han comeses persones de l’entorn de la víctima, bé siguin parelles, exparelles, familiars o amics de la dona.
El 47% de les que han acudit al Centre Libertas ha denunciat el seu agressor. Actualment, 94 dones continuen rebent atenció d’aquest servei, format per un equip multidisciplinari. L’atenció pot ser telefònica les 24 hores i telemàtica o presencial a la Torre Asima de Palma.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles