Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Un matrimoni ha quedat aïllat perquè l'arbre del veí, que ha caigut, els en bloqueja la sortida
El matrimoni que viu dins un habitatge de Peguera fa més de 35 hores que hi està atrapat. El temporal de la matinada d’aquest dissabte va tomar el pi del veí i el cablejat elèctric. Des d’aleshores, no poden sortir de ca seva.
El fill del matrimoni afectat ha hagut d’entrar botant per darrere, per poder acompanyar els seus pares. Tampoc no ha estat senzill que un equip d’IB3 Notícies s’hi hagi apropat per conèixer aquesta història.
El portal ha quedat malmès. Pel que fa als cables, els operaris els han intentat arranjar amb unes cordes, però no ha estat suficient. Malgrat això, la família no ha quedat sense subministrament elèctric.
L’Ajuntament de Calvià diu que, en tractar-se d’un arbre privat, és el propietari qui ha de contactar amb la distribuïdora elèctrica i amb una empresa de jardineria per talar el pi i desbloquejar l’accés a l’habitatge. El propietari del pi haurà de sol·licitar-ne els permisos, perquè la família pugui entrar i sortir de ca seva.
Això darrer ho han aconseguit, però per la part de darrere, no exempta de complicacions i perills. Es tracta de gent major i, a sobre, han de travessar un hotel i part d’un bosc.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat