Primer de Maig marcat pel “No a la guerra” i el problema d’accés a l’habitatge
Unes 1.500 persones han sortit a Palma en les manifestacions convocades per a aquest matí pels principals sindicats
Una patrulla de la Policia Local va detectar un vehicle que circulava de manera erràtica i va intentar aturar-lo
272
La Policia Local de Palma investiga un home espanyol de quaranta-vuit anys per un presumpte delicte contra la seguretat viària, després d’haver protagonitzat una perillosa persecució pel centre de Palma la matinada de diumenge 4 de gener. Els fets van tenir lloc devers les 03.00 hores, quan una patrulla va detectar un vehicle que circulava de manera erràtica i va intentar aturar-lo.
Tot i frenar inicialment, el conductor va accelerar sobtadament i va fugir a gran velocitat. La persecució va acabar al carrer del Torrent, al barri de Son Armadams, on l’home va abandonar el cotxe amb el motor en marxa i va continuar la fugida a peu, fins que va ser interceptat pels agents.
En la prova d’alcoholèmia va donar una taxa de 0,75 mil·ligrams per litre, i triplicà el límit permès. El conductor va ser informat de la seva condició d’investigat, citat per a un judici ràpid, i el vehicle va ser retirat per la grua municipal.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Unes 1.500 persones han sortit a Palma en les manifestacions convocades per a aquest matí pels principals sindicats
Hi ha compradors que arriben a pagar 100.000 euros per parcel·les de 7.000 m²
Tomeu Penya ha rebut la flama al seu poble, Vilafranca