Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

La Policia Nacional ha detengut el presumpte autor dels fets
Atracament a una benzinera d’Eivissa. Els fets van ocórrer la matinada d’aquest dimarts quan individu va entrar a l’estació de servei de la rotonda del Passeig Marítim d’Eivissa amb un ganivet. Personal de l’establiment va donar els sous de la caixa.
Poc després, la Policia Nacional va detenir un home com a presumpte autor dels fets, el qual encara portava el botí al damunt. Es tracta, segons fonts properes al cas, d’un delinqüent reincident. En principi, cap dels empleats de la benzinera va resultar ferit.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061