Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

L'Ajuntament de Montuïri les posa en pausa per mor que els preus actuals no es corresponen amb els pressupostos de fa anys
Fa vint anys que es parla d’un museu nou per al jaciment talaiòtic de Son Fornés. Coincidint amb el 50è aniversari de les excavacions, almanco poden celebrar que les cases on s’ubicarà estan restaurades. La batlessa, Paula Amengual, admet els dos anys de retard i els justifica pel mal estat dels fonaments.
L’altre vector que ha fet impossible complir amb el calendari han estat les actualitzacions de preus. Falta la climatització, la instal·lació de corrent i els tancaments i faltaran doblers, així que fre de mà.
I esperar que els tècnics actualitzin els pressupostos. Llavors, demanar finançament. Consell, Govern, Fundatur i l’Ajuntament mateix s’hi varen implicar i varen aportar en el seu moment un milió i mig d’euros.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys