X

Aturats els serveis electrònics del Consell de Formentera per una incidència de seguretat

No funcionen la Seu Electrònica (OVAC) ni el registre telemàtic, la incidència ha estat traslladada al Centre d'Operacions de Ciberseguretat.

23/01/2026

Aturats els serveis electrònics del Consell de Formentera per una incidència de seguretat

43

Aturats els serveis electrònics del Consell de Formentera per una incidència de seguretat. No funcionen la Seu Electrònica (OVAC) ni el registre telemàtic. L’equip tècnic del Consell treballa per determinar l’abast de la incidència, que ha estat notificada al Centre d’Operacions de Ciberseguretat.

En les darreres hores, els sistemes de monitoratge han detectat una incidència de seguretat als servidors corporatius. El Consell ha decidit desconnectar preventivament els sistemes i restringir l’accés EXTERN amb l’objectiu de contenir la incidència i garantir la confidencialitat i integritat de les dades que gestiona. L’atenció presencial a les Oficines d’Atenció Ciutadana (OAC) i l’atenció telefònica es mantenen operatives, tot i que els tràmits que requereixen accés als sistemes informàtics no es poden realitzar. Asseguren que la reactivació dels serveis només es durà a terme quan es pugui garantir la seguretat total de les connexions.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT