Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

Les condicions en què viuen, en alguns casos com a okupes o a dins de vehicles, són extremes
Augmenta el número de dones a Càritas Eivissa que demanen ajuda del programa de persones sense llar. Enguany n’han detectat quinze nous casos. L’ONG assegura que, tot i que moltes d’elles tenen un sostre, les condicions en què viuen, en alguns casos com a okupes o a dins de vehicles, són extremes.
Segons asseguren a Càritas Eivissa les dones sense llar no figuren tradicionalment a les estadístiques perquè la majoria no viu estrictament al carrer, però viuen en habitatges insegurs o suportant situacions límit, de violència de gènere, en alguns casos. També, diuen, es refugien en treballs feminitzats, com pot ser d’internes a una casa de cuidadores, de manera que l’alimentació i el llit estan vinculats a una altra persona, que els hi paga, i això, asseguren, de vegades les exposa a situacions d’assetjament o abús.
En aquesta organització destaquen que, també en l’àmbit estatal, els programes per a persones sense llar han estat destinats majoritàriament a homes. A Eivissa estan treballant en aquests moments per oferir un servei més específic per a elles, començant per crear un espai físic exclusiu per a dones.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta