Accident mortal d’un motorista a Sóller
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
Els joves es formen de manera teòrica i pràctica alhora en tasques com magatzem, hosteleria o agrojardineria
Augmenta un 40% el nombre d’usuaris d’Esment que fan Formació Dual, i que aprenen des de la pràctica.
És un sistema implantat el 2015 i que és pioner en l’àmbit mundial. Allà aprenen dins un entorn real en sectors amb tanta sortida professional com administració o hostaleria.
Na Mireia explica al seu grup les tasques teòriques que faran. Són a la seu d’Esment a Son Ferriol, on fan passes decisives per endinsar-se dins el mercat laboral. Els alumnes de Magatzem, Competències Digitals i Relacions Públiques estan encantats. Una altra opció a Esment la trobam a un sector en què els empresaris lamenten que no troben personal: hostaleria.
La Formació Dual d’Esment té en total 6 itineraris, inclosos també els d’agrojardineria o neteja, i a cadascun hi ha 12 o 13 persones.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros
Les sancions per l'incompliment arriben als 800 euros