Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

Els joves es formen de manera teòrica i pràctica alhora en tasques com magatzem, hosteleria o agrojardineria
Augmenta un 40% el nombre d’usuaris d’Esment que fan Formació Dual, i que aprenen des de la pràctica.
És un sistema implantat el 2015 i que és pioner en l’àmbit mundial. Allà aprenen dins un entorn real en sectors amb tanta sortida professional com administració o hostaleria.
Na Mireia explica al seu grup les tasques teòriques que faran. Són a la seu d’Esment a Son Ferriol, on fan passes decisives per endinsar-se dins el mercat laboral. Els alumnes de Magatzem, Competències Digitals i Relacions Públiques estan encantats. Una altra opció a Esment la trobam a un sector en què els empresaris lamenten que no troben personal: hostaleria.
La Formació Dual d’Esment té en total 6 itineraris, inclosos també els d’agrojardineria o neteja, i a cadascun hi ha 12 o 13 persones.
Bon dia,
Gràcies a les formadores per la vostra tasca!!!
Una abraçada
Enhorabona!!!
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes