Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Per primera vegada, la marxa anirà pel camí vell de Lluc
La marxa del Güell a Lluc a Peu encara, aquest dissabte, la seva edició de 2024 amb un 30% més de participants. Fa dies que la gent ha començat a recollir els seus dorsals i materials, per caminar des de la plaça Güell cap al santuari.
La caminada començarà damunt les 11 del vespre i es produiran talls de trànsit a 6 carreteres de l’illa. La marxa passa per 8 municipis i, per primera vegada s’emprarà el camí vell de Lluc per arribar a la destinació. Per millorar la seguretat a la carretera, s’ha creat un grup de treball coordinat entre la Guàrdia Civil de Trànsit i la policia dels municipis per on han de passar els caminants.
La d’enguany és la cinquantena edició d’aquesta marxa. La va iniciar un grup de 30 amics l’any 1974, per agrair la salvació d’una nina durant un accident. Amb el temps, ha esdevingut una de les peregrinacions més importants de l’illa.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada