Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Enguany de moment no s'han produït robatoris als vespres
S’incrementa la seguretat al Mercat Medieval instal·lat al Passeig Sagrera de Palma, amb motiu de la Diada de les Illes Balears. L’any passat durant les tres nits de fira es produïren 25 robatoris: milers de pèrdues econòmiques per alguns dels paradistes. Enguany hi participen devers 400 parades.
Molta coa, sobretot a les paradetes que venen productes gastronòmics, tant de les Illes com de diferents indrets de la península. Els preocupava la seguretat, ja que l’any passat es produïren diferents robatoris durant les nits, quan tancaven les parades. Enguany, però, la seguretat s’ha incrementat i es nota.
De les devers 400 parades que hi ha instal·lades al passeig de Sagrera, també a la plaça de Drassanes i al passeig des Born, el 70 per cent són de les Illes, la resta venen d’altres indrets del país.
La fira durarà fins diumenge i són molts els que ja hi han comprat. Els productes típics i els artesans són els que tenen més demanda.
Tot i el bon inici d’aquest Mercat Medieval, els comerciants estan pendents de la seguretat. Esperen que enguany no s’hauran de lamentar furts, que l’any passat es traduïren en pèrdues econòmiques importants.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca