El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Avui s'ha inaugurat el XXIII Saló de Vehicles d'Ocasió d'Eivissa
Enguany, a Eivissa la venda de cotxes ha augmentat bastant per mor dels cotxes sinistrats en les fortes plogudes. Això coincideix amb el Saló de Vehicles d’Ocasió d’Eivissaa que s’acaba d’inaugurar.
A primera hora ja hi havia força visitants. Els concessionaris han augmentat notablement la venda de vehicles després de la dana pitiüsa, segons ha explicat Miquel Àngel Escandell, representant de PIMEEF i Tànit Automoció i Jorge Pavón, de Grupauto Pitiusas.
Els vehicles més buscats són vehicles tipus SUV o cotxes petits que consumeixin, hi ha molta demanda de cotxes híbrids.
També hi ha un expositor de reposició i reparació de claus i sistemes elèctrics, Can Repro, de fet el seu gerent Adrián Alonso, apunta també a un increment de feina per les plogudes.
El Saló de Vehicles d’Ocasió romandrà oberta durant tot el cap de setmana.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran