Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Avui s'ha inaugurat el XXIII Saló de Vehicles d'Ocasió d'Eivissa
Enguany, a Eivissa la venda de cotxes ha augmentat bastant per mor dels cotxes sinistrats en les fortes plogudes. Això coincideix amb el Saló de Vehicles d’Ocasió d’Eivissaa que s’acaba d’inaugurar.
A primera hora ja hi havia força visitants. Els concessionaris han augmentat notablement la venda de vehicles després de la dana pitiüsa, segons ha explicat Miquel Àngel Escandell, representant de PIMEEF i Tànit Automoció i Jorge Pavón, de Grupauto Pitiusas.
Els vehicles més buscats són vehicles tipus SUV o cotxes petits que consumeixin, hi ha molta demanda de cotxes híbrids.
També hi ha un expositor de reposició i reparació de claus i sistemes elèctrics, Can Repro, de fet el seu gerent Adrián Alonso, apunta també a un increment de feina per les plogudes.
El Saló de Vehicles d’Ocasió romandrà oberta durant tot el cap de setmana.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora