Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Avui s'ha inaugurat el XXIII Saló de Vehicles d'Ocasió d'Eivissa
Enguany, a Eivissa la venda de cotxes ha augmentat bastant per mor dels cotxes sinistrats en les fortes plogudes. Això coincideix amb el Saló de Vehicles d’Ocasió d’Eivissaa que s’acaba d’inaugurar.
A primera hora ja hi havia força visitants. Els concessionaris han augmentat notablement la venda de vehicles després de la dana pitiüsa, segons ha explicat Miquel Àngel Escandell, representant de PIMEEF i Tànit Automoció i Jorge Pavón, de Grupauto Pitiusas.
Els vehicles més buscats són vehicles tipus SUV o cotxes petits que consumeixin, hi ha molta demanda de cotxes híbrids.
També hi ha un expositor de reposició i reparació de claus i sistemes elèctrics, Can Repro, de fet el seu gerent Adrián Alonso, apunta també a un increment de feina per les plogudes.
El Saló de Vehicles d’Ocasió romandrà oberta durant tot el cap de setmana.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat