Primera intervenció de l’helicòpter Milana dels Bombers de Mallorca a un incendi a Manacor
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona

La Policia recomana desconfiar dels missatges en què els fills, suposadament, demanen doblers
L’estafa del “fill amb problemes” comença quan la víctima rep un missatge d’un número de mòbil desconegut en què suposadament el seu fill li diu que se li ha espenyat l’aparell i necessita parlar per WhatsApp. Si la víctima respon, comença una conversa que deriva sempre en una petició de doblers.
La Policia Nacional adverteix que aquesta estafa ha tornat amb força a les Balears. Cada setmana reben denúncies de gent que ha fet transferències en aquests suposats fills que, en realitat, són ciberdelinqüents.
Recomanen no respondre mai a aquests missatges i mirar de contactar amb els fills al telèfon de sempre. A més, cal desconfiar d’aquells textos escrits en un castellà dubtós, ja que moltes vegades són estrangers que fan servir traductors.
Els comptes bancaris on van a parar les transferències generalment són de les anomenades “mules”: persones insolvents que, a canvi de doblers, accepten que el ciberdelinqüent posi el compte al seu nom i el controli.
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Demanen recuperar els drets perduts durant l'etapa concursal de l'empresa, en què la plantilla va renunciar al 25% del seu salari
Ja són 33 les edicions del concurs gastronòmic del Casino 17 de Gener