Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

El pilot mallorquí s'estrenarà amb el seu nou equip amb dues curses seguides a Jerez
Els aficionats al motociclisme ja poden marcar al calendari el cap de setmana del 19 de juliol. Serà al Circuit de Jerez on torni el Mundial de motociclisme; sempre pendents del permís definitiu de Sanitat.
Com a la resta de l’esport mundial, els gran premis seran molt diferents a com estàvem acostumats. A les graderies no hi podrà haver públic, serà a porta tancada.
Per analitzar la tornada a les curses hem compartit una estona amb el pilot de Moto 2 Augusto Fernández. El pilot mallorquí, que s’entrena damunt la bicicleta, ja té ganes de tornar-se a pujar a la moto.
En el retorn a la competició, el mallorquí disputarà dues curses consecutives al Circuit de Jerez, on precisament va sumar el seu primer podi a Moto 2.
El mallorquí, que pilotarà la Kalex del vigent campió de Moto 2, Àlex Márquez, somia amb que sigui ell qui enguany alci el títol.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061