Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
La iniciativa s'emmarca dins el pla de sostenibilitat del passeig Marítim, arran de la seva remodelació, que finalitzarà el pròxim 16 d'abril
Autoritat Portuària posarà en marxa, l’any que ve, un servei de transport marítim que, amb barques elèctriques, connectarà diferents punts del passeig Marítim amb es Portitxol.
Hi haurà almanco tres línies. La primera enllaçarà el dic de l’Oest amb l’escala Reial del moll de la Llotja. La segona connectarà el far de Portopí amb el moll de Paraires, que farà aturades al moll de les Golondrines i l’escala Reial del moll de la Llotja. La línia més llarga farà pràcticament aquest mateix recorregut, però seguirà després cap al port des Portitxol.

Es preveu que tendran una freqüència de mitja hora i estaran en funcionament des de les set del matí fins a les deu del vespre, un horari que es podria perllongar els caps de setmana.
Reduir el volum dels cotxes al passeig Marítim és ara l’objectiu d’Autoritat Portuària. Per això apostarà per la creació d’un servei de bus nàutic que connecti diferents punts del passeig Marítim. Una alternativa sostenible que diuen que ja es fa servir amb èxit a altres indrets, com el City Boat a Eivissa, que va des de Botafoc fins a Vila.
Es preveu que el seu preu sigui econòmic i que permetin desplaçar-se de manera ràpida els residents, treballadores del port i turistes.
La iniciativa s’emmarca dins el pla de sostenibilitat del passeig Marítim, arran de la seva remodelació, que finalitzarà el pròxim dia 16 d’abril. Unes obres que han reduït els carrils de circulació i donen major protagonisme a les zones verdes i per als vianants.
¡Vaja! Quina manera mes doiuda de tirar es dobers. Si vos sobren baixau preus de altres taxes
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo