Els avions que arriben a Son Sant Joan aquests dies travessen un mar de boira de desenes de metres. A què és degut? Aquests dies s’ha estancat al nostre entorn una massa d’aire relativament càlid que reposa sobre una superfície marina que encara conserva la inèrcia freda de l’hivern. Per contacte amb la mar freda, a uns 17 °C, les capes baixes es saturen i es formen les anomenades boires d’advecció. D’aquesta manera, els estrats baixos sovint s’endinsen a terra ferma, sobretot a primera hora, fins que el sol encalenteix les zones interiors de Mallorca. Un fenomen que també es repeteix a la resta de les Illes, i que fins i tot forma bancs de boira permanents mar endins.
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.