L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Ja s'han registrat onades de 9,5 metres a la boia de Maó i cops de vent que han arribat als 105 km/hora al cap de Formentor
Imatge d'arxiu. /EFE
85 Consulta aquí la previsió detallada
L’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet) ha activat l’avís taronja per fenòmens costaners a gran part del litoral balear, amb onades de fins a 10 metres en alguns punts, sobretot a Menorca. De fet, ja s’han registrat onades de 9,5 metres a la boia de Maó. També es preveuen onades de quatre a cinc metres a tota la zona de la serra de Tramuntana i mar endins a la zona del Llevant i de tres metres cap a la Dragonera, on està actiu l’avís groc. Emergències demana no acostar-se a llocs perillosos durant el temporal de mar.
Aquest dimarts torna a bufar vent de Tramuntada, amb cops que han arribat als 105 km/hora al cap de Formentor, a Mallorca, i a 98 km/hora a l’aeroport de Menorca. No plourà, però les temperatures, al migdia, baixaran entre tres i sis graus en comparació a les d’aquest dilluns, quan es registraren màximes de 26 fins a graus.
El mercuri encara baixarà més de nit i hi haurà gelades a la serra de Tramuntana i de forma puntual a altres indrets de les Illes.
Els ports de Menorca
El port de Maó ha reobert al trànsit marítim a les 8 hores d’aquest dimecres, ha confirmat l’Autoritat Portuària de Balears. Altrament, el port de Ciutadella ha tornat a estar operatiu cap a les 12 hores d’aquest dimecres. L’illa ha estat incomunicada per mar en les darreres hores, on s’han registrat de matinada ones de més de 9 metres d’altura i ratxes de vent que han superat els 94 quilòmetres per hora.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues