L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Recorden que no és dia per fer activitats a l'aire lliure
A les 5 de la matinada s’ha activat l’avís taronja per pluges i tempestes i avís groc per situació marítima alertada a totes les Illes. Un conglomerat de fenòmens adversos que fa estar en alerta l’112. Per això, recomanen precaució i evitar fer activitats a l’aire lliure.
El protocol ja està en marxa i s’ha reforçat la plantilla d’efectius. A més, recorden que no és dia per fer activitats a l’aire lliure.
Les condicions meteorològiques són semblants a les que hi havia fa tres anys, quan un temporal va arrasar més de 400 hectàrees a la serra de Tramuntana.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues