Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
Menorca és l’illa amb una millor situació sanitària
Aquest dissabte les Illes Balears sumen 5 persones mortes i 132 nous contagis. Així, la incidència a 14 dies baixa arreu de l’arxipèlag.
Tot i això, l’illa d’Eivissa encara se situa per damunt dels 700 casos, mentre que Formentera està per davall del risc extrem. Menorca ha anat millorant i, en aquests moments, és l’illa que presenta una millor situació.
Si tenim en compte l’evolució de la pandèmia durant els darrers set dies, la dada més recent, sabem que els contagis van a la baixa a totes les illes. I destaca Menorca, que se situa a només 30 casos per cada 100.000 habitants. A més a més, Alaior, Es Mercadal i Es Migjorn no han registrat cap cas nou durant la darrera setmana. Mantenen les restriccions i continua sent l’única illa que permet l’obertura de les terrasses.
LA SITUACIÓ A LES RESIDÈNCIES:
Els contagis a les residències han caigut en picat d’ençà que va començar la vacunació en aquests centres. La primera dosi es va posar dia 27 de desembre. Aleshores parlàvem de 116 casos, i avui, quan ja s’ha completat el procés, parlam de 43 usuaris contagiats. La situació ha millorat tant que demà es podran reprendre les sortides a les residències.

Balears suma aquest dissabte 132 nous contagis i cinc morts per covid-19
107 casos actius de Covid a Menorca, la xifra més baixa des d’abans de Nadal
18.625 persones ja han completat el procés de vacunació a Balears
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears