Barrumbada en pocs minuts a Eivissa i Mallorca
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Perruqueries i botigues de roba perden negoci, però en guanyen els restaurants amb menús per endur-se'n
Manquen poques hores per acomiadar l’any, però molts encara no ho tenen tot enllestit. Enguany, de vestits de gala, se n’han venut pocs i algunes marques han optat per treure l’estoc de 2019 i 2020.
Per completar el look de festa, ha crescut la demanda de cites a les perruqueries. El sector, però, també ha fet manco feina que altres anys i han patit cancel·lacions de darrera hora, en la mateixa mesura que s’han anul·lat plans per a anit. Per cert, segons el gremi, les estrelles d’enguany han estat les metxes.
A l’hora de sopar, creix la clientela que aposta pels menús gurmet, però per endur-se’n a casa. Els preus d’aquests àpats oscil·len entre els 30 i els 50 euros. Molts de restaurants han decidit entregar els tàpers amb instruccions sobre com preparar el sopar a casa talment com ho farien ells al restaurant.
I per acabar de completar la vetllada, hi ha l’opció de fer-se amb cotilló o petards. La pirotècnia gairebé s’ha esgotat a les principals botigues i avui s’han registrat petites coes per enllestir les compres. I és que, per donar la benvinguda al 2022, baixen les vendes, però les ganes de festa no es desinflen.
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença i Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep de sa Talaia, Santa Eulària des Riu, Maó, es Mercadal
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície
La batlessa, Xisca Lascolas, afirma que s'estan investigant aquests nous casos, però demana a les víctimes de robatoris que no ho denunciïn públicament a les xarxes socials i que ho facin davant la Policia Local o la Guàrdia Civil