Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, està ferit de gravetat
"D'aquí a 20 anys ho recordarem i encara li donarem més valor"
119
El Mallorca Palma Futsal tanca el millor any de la seva història. El director general del club, José Tirado ha valorat el 2023 que l’equip ha aixecat els dos primers títols: “És molt complicat poder repetir un any com aquest i sembla increïble que un club que no havia guanyat mai cap lliga ni cap copa, aixequi una Champions. D’aquí a 20 anys ho recordarem i encara li donarem més valor”.
El 2024 comença amb la Supercopa que se celebrarà els dies 6 i 7 de gener a Jaén: “estam il·lusionats per jugar aquesta competició i l’afrontam com si fos el primer títol. Aquesta sempre serà la manera d’afrontar-ho”.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, està ferit de gravetat
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
La festa més popular guanya presència a les barriades de Palma i ja són més de cent les confraries que faran bauxa dia 19