Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
L'èxit d'assistència ha fet estendre una setmana més la iniciativa
Aquest diumenge ha tancat el primer mercat gastronòmic de Nadal a Eivissa. També ho fa una setmana més tard del previst. En aquest cas davant l’èxit de la iniciativa.
Era tota una incògnita, però la primera edició d’aquest mercat gastronòmic de Vara de Rey acaba amb bona nota de tots els implicats, perquè els han rebut amb els braços oberts. Algun empresari ja anticipa que, si se’n fa una pròxima edició, les deu casetes d’enguany estaran molt disputades. En fan un balanç doblement positiu: la caixa ha anat bé, tot i els dies de mal temps que els han obligat a tancar, i també creuen que han contribuït a atreure visitants al centre de Vila durant les festes.
Durant sis setmanes, han ofert dolços brasilers, frànkfurts o tapes d’arròs i frita, entre una àmplia oferta. Han treballat sobretot al vespreig i els caps de setmana, amb una cinquantena de concerts programats per l’ajuntament per donar caliu a un mercat on servien les últimes racions amb bon regust.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703