Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
L'oferta complementària lamenta no poder ser part d'aquestes bones xifres i acusen el tot inclòs i la baixa despesa dels visitants
Calvià tanca la temporada turística amb un 5% més d’ocupació hotelera que el 2023, execepte a Illetes, Portals Nous i Bendinat que l’increment és d’un 1%.
El preu mitjà de la pernoctació puja un 9,73% i se situa en 199,79 euros. Un balanç positiu que no comparteix l’oferta complementària. CAEB Calvià lamenta que després de dues temporades bones, aquesta no ho hagi estat. Les causes, diuen, són el tot inclòs i la baixa despesa que fa el client. També acusen la manca de personal qualificat.
Els principals grups turístics que visiten el municipi són els britànics en el cas de Santa Ponça i els alemanys a Peguera i Cala Fornells. Aquesta temporada han arribat més turistes estatunidencs i per primera vegada el mercat australià s’ha fet visible la zona d’Illetes, Bendinat i Portals Nous.
Per allargar la temporada, 23 hotels romandran oberts durant tot l’any (8 a Palmanova, 4 a Magaluf, 4 a Santa Ponça, 5 a Peguera i 2 a Portals Nous) i a més, s’amplien els serveis de les platges, que estaran disponibles del 15 març al 30 de novembre.
Turisme d’excessos
A Magaluf continua l’aposta per acabar amb el turisme d’excessos. De fet, el Consistori destaca que enguany no s’ha hagut de lamentar cap cas de balcòning, gràcies, diu, en part, per la tasca feta des de l’ambaixada britànica en origen.
Calvià té 51.330 places hoteleres i el 80% dels establiments són de 4 estrelles.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo
La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar