L’edifici incendiat a Magaluf quedarà precintat almenys fins dilluns
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
La naviliera estpa pendent d'aconseguir el permisos i autoritzacions de les administracions competents
141
Baleària promou una nova ruta entre Barcelona i el Nord d’Àfrica amb escala a Menorca. La proposta ja està sobre la taula de les administracions competents i està pendent dels permisos necessaris. Seria la primera connexió marítima internacional per a Menorca, que a hores d’ara, tan sols compta amb rutes amb Alcúdia, Palma, Barcelona i València. Ho ha explicat el president de la naviliera, Adolfo Utor, en una entrevista a l’Al Dia Menorca. Deixa clar que aquest trajecte en cap cas afectaria a les connexions ja existents ni tampoc a les embarcacions que a hores d’ara tenen operant a l’illa. Escolta les declaracions de Adolfo Utor
Encara sense disposar dels detalls, es tractaria, doncs, d’una aposta atrevida per part de l’empresa, possiblement més interessada en el transport de mercaderies que el de passatgers. Cal sumar-hi el recent anunci d’incorporar un dels nous ferris que funciona amb gas natural a la triangulació entre Son Blanc, Barcelona i Alcúdia
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
Es bastirà una nova fàbrica de productes lactis