Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Tot i que les matriculacions han caigut un 17%
Cau el nombre de matriculacions en el sector nàutic a Espanya. També a les Balears. Aquí ho fa un 17% respecte de l’any passat. Tot i que continuam liderant aquest mercat, sobretot gràcies a les embarcacions destinades al lloguer, enguany s’han matriculat 878 embarcacions. És un 17% manco que en el mateix període de l’any passat. Els segments que més davallen són els de petites embarcacions, motos aquàtiques i pneumàtiques plegables.
Així i tot, ens mantenim líders en el mercat. Gairebé el 20% de les embarcacions que s’han matriculat a Espanya ho han fet a les Balears. El sector del xàrter és clau. Més de la meitat de les embarcacions matriculades, 470, es destinen al lloguer.
Tot i el retrocés, s’ha aconseguit salvar la temporada. El futur no és del tot negre, però hi ha aspectes a tenir en compte. També és fonamental, diuen, adaptar el model de negoci a les noves tendències i a les demandes dels usuaris.
A tot l’Estat s’han registrat fins ara 4.883 noves matriculacions, un 16% menys que l’any passat.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general