CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Els hotelers confirmen una tendència a la baixa a les reserves del mercat alemany per l'estiu
La promoció de les Illes a la principal Fira de turisme d’Alemanya, la ITB de Berlín, posa en relleu la protecció del medi ambient com a atractiu per a un turista conscienciat amb el patrimoni natural. Ha estat un dels arguments de la presentació que s’ha fet sobre les quatre illes a l’estand de les Balears a la ITB.
La cultura i la gastronomia també han estat protagonistes aquest dimecres a Berlín per tractar de fidelitzar els turistes alemanys, que varen ser 4,8 milions l’any 2017, un 5% més que l’any anterior, i que durant la temporada baixa han representat prop del 38% del total. També puja la despesa per turista: cada alemany gasta, de mitjana, 132 euros per dia.
En la darrera fira internacional abans de concloure el traspàs de competències turístiques als Consells, les diferents illes treballen en l’entrada a nous mercats sense renunciar a una estratègia conjunta.
Aquest dimecres, el Govern es reuneix amb agents socials alemanys per presentar-los la llei de canvi climàtic.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments
El cos surava en avançat estat de descomposició