Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La vacunació massiva amb el preparat d’AstraZeneca podria reprendre’s dimecres que ve, després que l’Agència Europea del Medicament ha conclòs que “el balanç benefici risc és favorable a la vacunació”, segons ha assenyalat aquest dijous la Consellera de Salut, Patricia Gómez, després de participar en la reunió urgent del Consell Interterritorial del Sistema Nacional de Salut.
La consellera ha apuntat, no obstant això, que els trombes no previstos com a risc pel fabricant s’inclouran en la fitxa tècnica de la vacuna d’AstraZeneca perquè “no es pot descartar” la relació causal entre el fàrmac i aquests episodis que van induir a diversos governs europeus a paralitzar l’administració de la vacuna.
Gómez ha assenyalat que els diferents organismes que intervenen en el procés es reuniran en els pròxims dies per a preparar una nova trobada del Consell Interterritorial de Salut que tindrà lloc el dilluns i en el qual s’aprovarà reiniciar l’administració d’AstraZeneca. “Es preveu que dimarts es pugui començar de nou la citació d’aquesta vacuna per a començar a vacunar dimecres de la setmana que ve”, ha avançat.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús