Tanquen el passeig de Sagrera de Palma i el parc de Bellver per la previsió de mal temps
L'Ajuntament de Palma es prepara davant l'alerta taronja decretada per aquesta matinada de diumenge a dilluns

El director esportiu balearico fa autocrítica i valorarà el mercat de jugadors lliures
Més complicat ha estat el mercat per a l’Atlètic Balears. Hi ha hagut set baixes i han arribat 4 fitxatges: Campabadal, Nuha, Pablo Muñoz i Miguel Azeez, aquest darrer encara no s’ha entrenat amb l’equip. Tot i així, la direcció esportiva vol rastrejar el mercat de jugadors lliures per incorporar un davanter.
El tècnic Juanma Barrero confia que arribi algún jugador més per reforçar la zona d’atac. Avui el seu discurs ha estat més moderat que el del darrer partit contra el Sanluqueño on reclamà fitxatges per no baixar a Segona Federació
Ara toca centrar-se en la lliga. Aquesta jornada els balearicos visiten una plaça molt complicada, la Rosaleda. El Màlaga és tercer classificat i a casa només ha perdut dos partits aquesta temporada.
Amb els nous i els que ja hi eren l’Atlètic Balears vol començar una bona ratxa de resultats.
L'Ajuntament de Palma es prepara davant l'alerta taronja decretada per aquesta matinada de diumenge a dilluns
Una empresa de seguretat privada hi fa ara la instal·lació d'una sèrie de mesures electròniques obligatòries per a les joieries que suposen una inversió per a ella de fins a 10.000 €
El clam d'un grup d'alumnes d'un institut de Son Gotleu, a Palma, als seus professors
És el compromís de 240 famílies de les Illes Balears